Vastuullisuus näkyväksi.

Hyvin tehty ja tavoitteellinen vastuullisuustyö luo yrityksellesi arvoa. Vastuullisuuden merkitys yrityksen menestykselle ja kasvulle kasvaa vuosi vuodelta. Ensimmäinen askel on tehdä vastuullisuus näkyväksi.

Sisältö

Suoraviivainen vastuullisuus näkyväksi -kokonaisuus sisältää jo tehdyn vastuullisuustyön kaivamisen esille ja sanoittamisen.

Vastuullisuustyön nykytilanteen kartoitus nostaa konkreettisesti esiin, millaisia askeleita olette jo ottaneet ja miten keskeistä vastuullisuus on toiminnassanne. Sen avulla pääsette kartalle.

Saatte myös yrityksenne keskeiset sanoitukset, jotka muodostavat vastuullisuusviestinnän perustan. Niitä ovat vastuullisuuslupaus sekä vastuullisuutta kuvaava teksti nettisivuille tai osaksi yrityksen esittelymateriaaleja. 

Kesto ja hinta

Vastuullisuus näkyväksi -kokonaisuus valmistuu 2–3 viikossa.

Hinta 2 600 euroa + alv

Vai kerralla enemmän?

Autamme myös, jos olette vastuullisuuden kanssa jo pidemmällä – tai haluatte nykytilanteen kartoituksen ja keskeisten sanoitusten lisäksi enemmän.

Vähän enemmän. Vastuullisuustyön kartoituksen pohjalta teemme sinulle perusteellisen yhteenvedon yrityksesi nykytilanteesta. Peilaamme yritystäsi kilpailijoihin ja vastuullisuuden keskeisiin teemoihin. Yhteenvedossa huomioidaan ympäristö, oma toiminta, ihmiset ja hallinnointi. Saat selkeän ehdotuksen jatkotoimenpiteistä. 

Kunnolla enemmän. Kokonaisuus, jossa yrityksesi vastuullisuus otetaan kokonaisvaltaisesti haltuun. Nykytilanteen kartoituksen, yhteenvedon ja viestinnän keskeisten sanoitusten lisäksi teemme yrityksellesi kestävyyden olennaisuusarviointi. Kokonaisuuteen kuuluu myös vastuullisuusohjelman laatiminen. Se sisältää kestävän liiketoiminnan painopistealueet, tavoitteet, mittarit ja johtamismallin. 

Viestintäsuunnitelma. Autamme yrityksesi vastuullisuusviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa. Meiltä saat suunnitelman yrityksesi vastuullisuusviestinnästä seuraaville 6 tai 12 kuukaudelle. 

Viestinnän resurssi. Tarvittaessa olemme yrityksesi viestintätiimi, joka ideoi ja tekee kiinnostavia sisältöjä, jotta sinä saavutat tavoitteesi.

Brändien vastuullisuus. Yritystason vastuullisuustyön lisäksi myös brändisi tarvitsevat omat vastuullisuuslupaukset ja jatkuvaa viestintää. Näin brändinne ovat kiinnostavia myös vastuullisuuden osalta. Me autamme. 

Erityistilanteet. Tuemme kaikessa vastuullisuuden viestinnässä, sanoittamisessa ja linjaamisessa. On kyse sitten asiakkaanne lähettämästä vastuullisuuskyselyistä, ESG-kyselyistä, medioiden yhteydenotosta tai vastuullisuusasioiden sparrauksesta.

Sisäinen viestintä. Ymmärtääkö yrityksesi henkilöstö, mistä vastuullisuus teillä tarkoittaa? Me tiedämme, miten vastuullisuudesta saadaan kaikkien asia ja miten innostusta pidetään yllä. 

Tai jotain muuta? Kysy lisää Heidiltä.

Referenssejä

Yhteydet

Tutustu myös Pure Median referensseihin ja ota yhteyttä. Odotamme soittoasi!