
Globaalisti toimiva perheyritys halusi tehdä 50-vuotisen historiansa kunniaksi sisältöä, joka puhuttelee asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja työntekijöitä vuosienkin kuluttua. Yrityksen dna tarinoiden kautta avattuna, suoraan ja ilman salaisuuksia.
Pure Media tuotti Haltonille 50 tarinan paketin ja laadukkaan kirjan avaimet käteen -toteutuksena, joka sisälsi kokonaisuuden konseptoinnin, haastattelut, tekstit suomeksi ja englanniksi sekä kirjan visuaalisen ilmeen ja taiton painokuntoon.
Tarinat kirjoittivat Talouselämän toimittaja Pekka Lähteenmäki ja Pure Median yrittäjä Terho Puustinen. Kirja julkistettiin Haltonin 50-vuotisjuhlissa Helsingin Finlandia-talolla kesäkuussa 2019, ja sitä on jaettu Haltonin sidosryhmille yli 30 maassa.
Selvitimme Haltonin dna:n ja kirjoitimme suuren tarinan, joka muistetaan pitkään.

Saimme Pure Median tiimin kanssa aikaan ainutlaatuisen tarinallisen kuvauksen Haltonin olemisen ja menestyksen punaisesta langasta. Kokemus yhteistyöstä oli miellyttävä: mutkaton, oivaltava, ammattimainen ja meitä matkalla sopivasti haastava. Oli hauska paljastaa Ilman Salaisuuksia yhdessä.
KAI KONOLA
Toimitusjohtaja
Halton Group

Kiitos erinomaisesta työstä ja loistokkaasta lopputuloksesta!
MIKA HALTTUNEN
Yrittäjä, hallituksen puheenjohtaja
Halton Group
Lisää referenssejä
Yhteydet
Tutustu myös Pure Median palveluihin ja ota yhteyttä. Odotamme soittoasi!