pmcustomer-2_430px

Saimme Pure Median tiimin kanssa aikaan ainutlaatuisen tarinallisen kuvauksen Haltonin olemisen ja menestyksen punaisesta langasta. Kokemus yhteistyöstä oli miellyttävä: mutkaton, oivaltava, ammattimainen ja meitä matkalla sopivasti haastava. Oli hauska paljastaa Ilman Salaisuuksia yhdessä.

KAI KONOLA
Toimitusjohtaja
Halton Group

Halton

Sisältö Viestinnän kuntotarkastus, kriisiviestinnän suunnitelma ja koulutus, mediakampanjat, johdon tuki, 50 tarinaa digiin ja kirjaan

Ajankohta 2018–

Toimiala Talonrakennuksen, suurkeittiöiden ja meriteollisuuden ilmanvaihdon ratkaisut

Globaalisti toimiva perheyritys halusi saada kokonaiskuvan omasta viestinnästään. Siksi Halton teetti Pure Medialla viestinnän kuntotarkastuksen, jonka tuloksena se sai käsityksen omista vahvuuksistaan ja parantamisen paikoista. Kuntotarkastuksen lisäksi Pure Media on toteuttanut Haltonille mediakampanjoita, laadukkaita sisältöjä sekä kriisiviestinnän strategian.

Selvitimme Haltonin dna:n ja kirjoitimme suuren tarinan, joka muistetaan pitkään.

Suurin ponnistuksemme on kuitenkin ollut Haltonin 50-vuotispäivän kunniaksi tehty kirja, johon koottiin yhtiön dna vetävien tarinoiden kautta avattuna, suoraan ja ilman salaisuuksia. Toteutimme 50 tarinan paketin avaimet käteen -toteutuksena, joka sisälsi kokonaisuuden konseptoinnin, haastattelut, tekstit suomeksi ja englanniksi sekä laadukkaan kirjan visuaalisen ilmeen ja taiton painokuntoon.

Tarinat kirjoittivat Talouselämän toimittaja Pekka Lähteenmäki ja Pure Median yrittäjä Terho Puustinen. Projektin kokonaisuudesta vastasi Pure Median toinen yrittäjä Marika Javanainen. Kirja julkistettiin Haltonin 50-vuotisjuhlissa Helsingin Finlandia-talolla kesäkuussa 2019, ja sitä on jaettu Haltonin sidosryhmille yli 30 maassa.

pmcustomer7_430px

Kiitos erinomaisesta työstä ja loistokkaasta lopputuloksesta!

MIKA HALTTUNEN
Yrittäjä, hallituksen puheenjohtaja
Halton Group

Lisää referenssejä

Yhteydet

Tutustu myös Pure Median palveluihin ja ota yhteyttä. Odotamme soittoasi!