Safetum

Sisältö Viestinnän strategia, pääviestit ja viestinnän toimintasuunnitelma, Pelastusturvallisuuden ja Työturvallisuuden vuositilaston konseptointi, julkistus ja esitteet

Ajankohta 2015–

Toimiala Pelastusturvallisuus

Kiinteistöjen pelastusturvallisuuteen erikoistunut kasvuyritys halusi lisätä tunnettuuttaan ja palvelunsa vetovoimaa vaikuttavan viestinnän avulla. Pure Media Company ja Safetum laativat yhdessä viestinnän strategian, pääviestit ja toimintasuunnitelman, johon Safetum kaikki markkinointiviestintä on sen jälkeen nojannut.

Pure Media on konseptoinut ja toteuttanut Safetumille Pelastusturvallisuuden vuositilaston, joka kiteyttää yhtiön vuosittain tekemät havainnot suomalaisten taloyhtiöiden ja toimitilakiinteistöjen turvallisuuteen liittyvistä puutteista. Vuoden 2019 julkaisu ylitti uutiskynnyksen 20 merkittävässä kotimaisessa mediassa. Safetum on yli kolminkertaistanut liikevaihtonsa yhteistyömme aikana.

Safetum on yli kolminkertaistanut
liikevaihtonsa yhteistyömme aikana.

safetum-oy_toimitusjohtaja_tuomas_jurvelin<-430px

Pure Median kanssa toteutettu suoraviivainen strategiatyö siirtyi tehokkaasti käytäntöön ja on tukenut meitä joka päivä viestien valitsemiseen ja virittämiseen liittyvissä asioissa. Viestinnän markkinoilla on paljon tarjontaa, mutta tällaista huippuosaamista on vaikea löytää.

Nousimme kolmessa vuodessa oman alamme ajatusjohtajaksi, ja Pure Media on tehnyt hienoa työtä meidän tukena. Arvostan heidän ajatteluaan, suoraviivaista toimintatapaa, aineistojen laadukkuutta ja viestintätyön vaikuttavuutta.

TUOMAS JURVELIN
Toimitusjohtaja
Safetum Oy

Lisää referenssejä

Yhteydet

Tutustu myös Pure Median palveluihin ja ota yhteyttä. Odotamme soittoasi!