

Pure Medialla on ison toimiston osaaminen ja pienen ketteryys. Kala-alan ja vastuullisuuden osaaminen on yllättänyt meidät positiivisesti.
JUHO JÄRVINEN
Tuote- ja markkinointijohtaja
Kalaneuvos aikoo tuplata pohjoismaisen avovedessä kasvatetun kirjolohen kulutuksen Suomessa vuoteen 2030 mennessä. Tavoite on kunnianhimoinen. Sen saavuttamiseksi hyödynnetään myös viestintää.
Alan suurimpana yrityksenä Kalaneuvos haluaa ottaa paikkansa vastuullisuuden suunnannäyttäjänä. Tähän se valitsi kumppanikseen Pure Median.
Perheyritykselle on tärkeää, että viestinnän kumppani kulkee rinnalla kaikissa tilanteissa ja hallitsee koko viestintäkentän. Vastuullisuusviestinnässä Pure Median kokemus auttaa välttämään matalikot ja pitämään suunnan vakaana myös silloin kun tuulee kovaa.
Teemme vastuullisesti avovedessä kasvatetusta kirjolohesta on halutun, arvostetun ja luonnollisen valinnan.
Yhteistyön aluksi Pure Media teki Kalaneuvokselle vastuullisuuden sanoitukset sekä toimintasuunnitelman ansaittuun mediaan ja someen. Niiden perusteella teemme vaikuttavia sisältöjä, jotka edistävät Kalaneuvoksen tavoitteita.
Kalaneuvos on suomalainen perheyritys ja osa Nordic Fish konsernia. Siihen kuuluu myös Kalaneuvokselle kalaa kasvattava Norcic Trout. Kalaneuvos on suomalaisen kala-alan vastuunkantaja ja uranuurtaja. Yritys luo ruokakulttuuria, jossa pohjoismainen vastuullisesti avovedessä kasvatettu kirjolohi on haluttu, arvostettu ja luonnollinen valinta.
Lisää referenssejä
Yhteydet
Tutustu myös Pure Median palveluihin ja ota yhteyttä. Odotamme soittoasi!