
Vuoden 2008 finanssikriisin jälkimainingit iskivät rajusti suomalaiseen laivanrakennukseen. NIT oli yksi niistä yrityksistä, joiden oli pakko kansainvälistyä, kun Turun telakka taisteli olemassaolostaan. Muutoksen tueksi NIT tilasi Pure Medialta markkinointiviestinnän strategian, toimintasuunnitelman ja uuden nettisivuston, joka tekisi vaikutuksen myös ulkomaisiin asiakkaisiin.
NITin uusi nettisivusto julkaistiin syksyllä 2014. Työn ohessa syntyi myös NITin uusi visuaalinen ilme ja slogan We build great spaces. Yhtiön liiketoiminta alkoi kasvaa samoihin aikoihin voimakkaasti, ja se sai uusia asiakkaita mm. Saksasta, Norjasta ja Japanista.
Yhtiön liikevaihto on kohonnut yhteistyömme aikana 10 miljoonasta parhaimmillaan lähes 80 miljoonaan euroon. Kauppalehti nimesi sen vuonna 2016 Lounais-Suomen kovimmaksi kasvajaksi.
Uudistimme brändin ja web-sivuston. Sisällöt saivat kiitosta kansainvälisiltä asiakkailta.
Tutustu tarkemmin työhömme

Minua suoraan sanoen vähän hävetti, kun aloitimme kansainvälistymisen. Meidän nettisivu ja aineistot näyttivät niin huonoilta. Tilanne muuttui, kun ryhdyimme tekemään yhteistyötä Terhon tiimin kanssa. Olemme saaneet Saksassa ja Norjassa toimivilta asiakkailta aitoa ja innostunutta kiitosta meidän kaikesta markkinointiviestinnän tekemisestä, valituista viesteistä, netistä ja esitteistä. NITin brändi nousi ihan uudelle tasolle.
Saimme Pure Medialta tukea myös uusien arvojen muotoilemiseen. Be brave. Enjoy doing. Earn trust. Ne jäävät mieleen. Yritykset käyttävät minusta liian paljon aikaa ja rahaa arvoihin, joita kukaan ei muista. Sellaiset arvot eivät voi liikuttaa eivätkä vaikuttaa.
JARI SUOMINEN
Yrittäjä, hallituksen puheenjohtaja
Naval Interior Team NIT
Lisää referenssejä
Yhteydet
Tutustu myös Pure Median palveluihin ja ota yhteyttä. Odotamme soittoasi!