Tsiisus mitkä sivut

Terho Puustinen 26.5.2015

Uh. Tiedätkö tunteen, kun haluaa perehtyä aiemmin tuntemattomaan yritykseen ja huomaa sanovansa puoliääneen: Voi kristus miten huonot nettisivut.

Mitä tällainen yritys ajattelee? Mitä sen asiakkaat ajattelevat? Tai ajatteleeko firma, ettei sillä ole mitään väliä, mitä asiakkaat tai muut sidosryhmät näkevät ja miten sen kokevat?

Suuri osa suomalaisten yritysten nettisivuista on toteutettu kauan sitten. Tekniikka on vanhaa, käyttöliittymä vanhanaikainen, ulkoasu vaatimaton ja sisällöt mitä sattuu.

Minulta kysytään aika ajoin, että mikä on meidän alalla tilanne, onko viestinnässä töitä.

Tuohon on kysymykseen on helpompi vastata kuin joihinkin muihin. Suomalaisten firmojen viestinnässä riittää tekemistä loputtomiin, ja fiksut nettisivut ovat vasta hyvä alku.

Lisää uusi kommentti